2 timers foredrag

I vårt to timers foredrag vil vi snakke om hva crowdfunding er og Julie deler sine erfaringer om hvordan lykkes med en kampanje. Publikum vil få en forståelse av begrepet ”crowdfunding” og hva som skal til for å lykkes.

45 min: Hva er crowdfunding?

15 min pause

45 min: Hvordan lykkes med crowdfunding?

________________________________________________________________________

3 timers foredrag

I vårt tre timers foredrag vil vi snakke om hva crowdfunding er, Julie deler sine erfaringer og går mer i dybden i forhold til hva slags forberedelser man bør gjøre i forkant av en kampanje og hva man bør gjøre etter at kampanjen er lansert. Publikum vil få en god forståelse av begrepet ”crowdfunding” og få et godt grunnlag for å lykkes med egne kampanjer i fremtiden.

50 min: Hva er Crowdfunding?

10 min pause

50 min: Hva ligger egentlig bak FlowMotions crowdfundingssuksess?

Lengre pause

50 min: Steg for steg: Hvordan bygger man en suksessfull kampanje

________________________________________________________________________

Workshop

Etter foredraget tilbyr vi en workshop. I en workshop vil vi trekke frem en eller to prosjekter i plenum og jobbe med disse. Videre kan deltakere jobbe selvstendig med sine prosjekter, mens vi besvarer eventuelle spørsmål og hjelper til med registreringen av de enkelte kampanjene.

________________________________________________________________________

2 dagers crowdfunding triatlon

Vi tar for oss: hva er crowdfunding, opprettelse og publisering av prosjekt, og til slutt innsamling. Kurset kan foregå to dager på rad, eller med noen dagers mellomrom.

Her får deltakerne svært god innsikt i hva crowdfunding er. Samtlige deltakere for også god hjelp i opprettelsen av sine egne crowdfunding kampanjer og hvordan den bør markedsføres. Dette kurset sikrer gode kampanjer, og er et springbrett til videre innsamling.

 

Dag 1:

Hva er crowdfunding?

Hva må skjer i forkant av en kampanje?

Hva gjør man etter at kampanjen er lansert?

Workshop

Dag 2:

Markedsstrategi for kampanjene

Publisering

Innsamling! Hvem samler inn mest og raskest?

________________________________________________________________________

Foredrag kan også skreddersys etter ditt ønske

________________________________________________________________________